vrijdag 2 maart 2012

PERSONAL | Fantasy dream

Pull&Bear
Nou hier komt ie dan, mijn eerste blog bericht! Stiekem is dit helemaal niet mijn eerste blog bericht, en is dit ook niet mijn eerste blog. Een paar jaar geleden had ik namelijk ook zo'n 'spontane bui' om een blog te beginnen. Bijhouden is een gevalletje apart. Dat was me toen dus ook niet gelukt, na een paar dagen wist ik zelfs de naam van mijn blog niet meer, gehe...  Maar deze keer wordt het anders -jaja, dat zeggen ze allemaal- ! Om het een beetje redelijk te houden, ga ik proberen om in ieder geval één keer per week een bericht te plaatsen. Maar, waar moet dat dan over gaan? Ik hou het op spontane onderwerpen, iets wat me op dat moment binnenschiet. Het zal vooral over quotes, foto's, fashion, styling, muziek, en een beetje school gaan, omdat ik daar nu het meest mee bezig ben. Waarom de naam Fantasy dream? Stiekem ben ik wel een beetje 'obsessed' door dromen. Een droom kun je ergens wel vergelijken met een boek, dat moment dat je even weg kan van de wereld, en je helemaal inleven in een andermans avontuur. Maar een droom is zelfs nog beter, want dan kan je je eigen avontuur creëren! Heerlijk toch, om even helemaal van die drukke wereld af te zijn. Een droom is een reis, zonder druk, zonder chaos, zonder stress.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten