zaterdag 2 maart 2013

BLOGNEWS | Een nieuw seizoen, ja of nee?


Vandaag is het geen nationale feestdag, het is geen nationale pannenkoek- of kontkijpdag. Allemaal niet. Het is vandaag 2 maart. Het begin van een nieuwe maand, en bijna het begin van een nieuw seizoen. Nog even en dan breekt het voorjaar weer aan. Lammetjes die worden geboren, bloemetjes die groeien en wellicht een zonnetje.. 

Even terug naar 2 maart.. Het is vandaag een jaar geleden dat ik met deze blog ben begonnen. Een jaar alweer? Jazeker. Ik zal hier geen emotioneel verhaal neerzetten, want daar hebben jullie vast geen behoefte aan. En ik eigenlijk ook niet. Wel is het jaar enorm snel gegaan, zijn er enorm veel dingen gebeurd, en zijn er op deze blog zo'n 60 berichten geplaatst. Soms alleen een plaatje, soms een tekst, soms een bijzonder slecht verhaal over bijv. een maaltijd die werd genuttigd.

De grote vraag is en blijft of we in het aankomend seizoen stoppen of doorgaan met het schrijven. Vinden jullie het leuk om een kijkje te hebben in mijn hoofd, en mijn privé leven? Of vinden jullie het maar niks, en moet ik deze verhaaltjes maar in een dagboek schrijven, en dus niet openbaar maken? Ik ben erg benieuwd wat jullie daarvan vinden, en ben dus ook erg benieuwd naar jullie reacties!

7 opmerkingen: