donderdag 18 april 2013

PERSONAL | Gezocht: kussen


Nadat ze zich een weg had gebaand door de kleding die overal verspreid lag over de kamer, kwam ze tot het volgende obstakel. De kleding op haar bed. Misschien was het toch slimmer geweest om naar je moeder te luisteren, maar dat is allemaal achteraf.. 

Eén van de heerlijke dingen in het leven is het in je bed kunnen ploffen, of springen, na een lange dag of een leuk avondje. Voordat dit kan moeten er nog een aantal dingen worden opgeruimd. Die kleding op de grond kan er natuurlijk gewoon blijven liggen, en de snelste manier om van de kleding op je bed te komen is toch wel om ook die kleding op de grond te pleuren.

En zo geschiedde. Alles lag bezaaid over de grond, en ik stond al in de houding om met een mooi boogje mijn bed in te springen. Tot ik tot mijn grote verbazing een lege plek zag in mijn bed. Hoe kan dit? Wat is er met mijn kussen gebeurd?

Wordt vervolgd..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten