dinsdag 31 december 2013

PERSONAL | Van 2013 naar 2014

We hebben nog 365 dagen om iets van 2014 te maken, maar nog maar een aantal uur om 2013 goed af te sluiten. Wat is dat ene wat jij nog wil doen? Doe het. Want hoe gaaf is het om 2013 met een goed gevoel af te sluiten, en daarmee 2014 goed te beginnen?

Ik kan jullie wel een hele preek mee gaan geven over dat jullie allemaal nieuwe kansen krijgen als de klok vanavond 12 uur slaat. Dat je veranderd als mens, en dat alles dan in één keer weer helemaal goed wordt, maar uiteindelijk gaat het toch om de quote van hiernaast; "life is what you make it". 

Tot zover mijn idee van oud&nieuw. Ik ga nu nog even hard aan de slag met het opruimen van mijn kamer, enzovoorts. (Zodat ik 2013 natuurlijk goed kan eindigen.)

Happy old 2013 & happy new 2014! *drie zoenen*

PS: hoe zit het met jullie "pot vol goeds" ?

1 opmerking:

  1. Goede voornemens zijn als (ik zit al een minuut of 10 een goede metafoor proberen te bedenken maar het enige waar ik op kan komen is:) kabouter plop die een piraat wilt worden. (ja, hij is niet zo sterk) Het punt is dat het nooit gaat gebeuren helaas. Maar veel plezier in het nieuwe jaar en ik hoop dat jij wel een piraat wordt (serieus hij wordt steeds slechter) de beste wensen en een mooi 2014 toegewenst. ( ik ben een beetje laat met reageren deze keer, excuse moi)

    BeantwoordenVerwijderen