dinsdag 29 april 2014

PERSONAL | Verkouden taferelen

Het is bijna 11 uur 's avonds, minstens 6 dagen later. Het besef dat ik nog steeds verkouden ben begint langzaam aan te komen. Hoe heeft het zover kunnen komen. Like. This was the worst time ever. Ik weet nog wel dat ik me altijd zo kon irriteren aan dat ene meisje of jongen in de klas die telkens wat stond te snotteren. Onbegrijpelijk dat soort dingen. Maar nu. Ik neem alle irritaties terug.
Van een hatsjoe tot een schorre stem achter de kassa. "Heeft u een .. *kuch kuch* bonus *kuch kuch* kaart?" Heerlijk dat soort taferelen, not. Gelukkig zijn er bij dit soort taferelen ook hoogtepunten, zoals "de neusspray". Eindelijk weer even hoop op een toekomst waarin je weer vrij kunt ademen. En daarbij niet te vergeten het "het stoomkwartiertje".
Ondertussen heb ik al zo'n 3 mensen aangestoken, dus helaas, mijn verkoudheid is nog steeds een gevaar voor de mensheid. Nog even volhouden, zeggen ze dan. Maar wat als ik dan al in m'n eigen neus gestikt ben?

1 opmerking:

  1. Omdat het niet mogelijk is om in je neus te stikken ga ik er vanuit dat je bedoeld: stikken door een verkouden neus. Dan is hier uw antwoord: Nee dat kan niet. Je kunt wel stikken tijdens je slaap maar dat zal andere oorzaken hebben.
    "Wanneer je neus heel dicht gaat zitten gaat je mond automatisch open. Wanneer je keel op een gegeven zo droog gaat worden dat het gaat irriteren zal je wakker worden. Je zult dan waarschijnlijk je neus snuiten en opnieuw gaan slapen. Overigens is er een middeltje Toko Tholin is overigens een WONDERMIDDEL te koop bij de grotere drogisterij. Druppeltje op je tong, onder je neus en op je kussen en je slaapt als een roosje :D "

    Zo even van internet geplukt :D

    BeantwoordenVerwijderen